VAB

Det är sällan min dotter är sjuk (tack och lov) men nu var det dags, förkylning och öroninflammation, hon har fått vara hemma från förskolan hela veckan för att kurera sig.
Imorgon är det dock slut på sjukstugan och det blir en stund på förskolan igen.
Min sambo har tillbringat veckan i Stockholm så jag har varit hemma, min kära pappa kom förbi igår och passade Love en stund så jag kunde rida lite innan det var dags för passning igen.
På lördags ska vi starta årets sista Pay and Ride, en LC:2 blir det, vi har inte fått till det riktigt när vi har ridit sista tiden, mycket känns bra men sedan har det gått så många dagar innan vi har fått möjligheten att rida ordentligt igen så det känns som att vi står kvar på samma ruta hela tiden. Jag antar att det blir så när man jobbar heltid, renoverar och har en 4-årig dotter, allt har sin tid.
På onsdag är det iaf dags för dressyrträning igen, försöker få till så många träningar som möjligt nu innan det blir vinterväglag.

En rolig sak är iaf att jag och Nitro är nominerade till årets nykomling på haflingersport, nu håller vi tummarna!