Vilken vecka!

Denna veckan blev faktiskt helt annorlunda än jag trodde! I onsdags så tränade vi dressyr, övade på skänkelvikningar, fick bra tips på hur vi ska göra så det ska vi öva på hemma.
Men den stora överraskningen kom på onsdagskvällen när jag fick förfrågan att träna för en person som jag har velat träna för i nästan 6 månader, jag har stått som reserv men hans träningar är väldigt omtyckta så det är inte så många som vill avstå sina tillfällen men nu dök alltså möjligheten upp! Naturligtvis tackade jag ja och igår åkte jag och Nitro dit och fick en lektion, det kändes jättebra och Nitro var faktiskt riktigt duktig och verkade trivas med de övningarna vi gjorde. Ännu gladare blev jag när jag fick frågan om jag kunde tänka mig att träna tillsammans med en annan tjej i framtiden. Jag blev jätteglad, hellre dela en träning med någon annan än att inte träna alls!

Nu sitter jag och hoppas på att frosten ska försvinna så jag kan ge mig ut på en ridtur.
#1 - - Anonym:

Vad spännande!!! ❤️