Tacksamhet

Som vanligt när jag är och stökar i köket så blir det lite funderingar kring hästeriet och allt däromkring. Idag slog det mig hur otroligt lyckligt lottad jag är som har så många fantastiska, stöttande personer runt mig! Personer som lyssnar, ger råd och stöttning och som finns där. Jag hoppas verkligen att jag någonstans kan ge som samma stöttning som dom ger mig.
Idag har jag av olika anledningar pratat/träffat 5 olika personer som alla har olika typer av hästar och olika ambitioner men i grund och botten samma mål, att komma så långt dom kan med de erfarenheterna/förutsättningar de besitter. Alla har frågat hur det går och det känns som att deras omtanke är äkta, inte att dom frågar för att kunna få något göttigt att kunna använda för att stärka sitt eget ego! Jag är alltid väldigt ärlig med mina egna styrkor/svagheter i ridningen, ser ingen anledning att måla upp mig själv som någon duktigare än jag är, jag är ringrostig, jag är okoordinerad men jag är också målmedveten och jag vill lära mig att bli bättre!

Riktiga vänner är guld värda!